Elektrokolo MAYO e-XR TOUR s motorem 36V/250W integrovaným v zadním náboji, akumulátor na rámu kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory v 6-ti úrovních. Na jedno nabití je dojezd 35 až 100 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/11,6 Ah, za příplatek možné také 36V/12,8 Ah . Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů. Ovládaní elektrokola MAYO e-XR TOUR je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v 6-ti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole. Dojezd elektrokola MAYO e-XR TOUR závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XR TOUR je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C. Rám: Materiál Alloy AL-6061 Technologie TIG Spodní trubka Bi-axial se zahnutím v horní části Zadni stavba S-Type Integrované hlavové složení Vyměnitelný hák měniče Vidlice: SUNTOUR M-3010 AL - A 75mm Zadní měnič: SHIMANO ACERA Přední měnič: SHIMANO FD-TX51 Řazení: SHIMANO STEF51 8/3 Více kolo: SHIMANO CSHG200-8 Řetěz: KMC Z-51 Kliky: MOTOR 36V /250W Střed. Složení: THUN Cartridge Brzdy: SACCON FV-951 V brake Náboj přední: JOYTECH Náboj zadní: MOTOR 250W Ráfky: M. A. T. E. DWR-20 DOUBLE WALL Pláště: MITAS GRIPPER 700x40C Představec: ZOOM TDS AL200 nastavitelný Řídítka: KALIN RAISED Sedlovka: KALIN SP-233 27,2mm Sedlo: M. A. T. E. TOUR Pedály: Plastic body, steel cage Počet převodů: 24 Doplňky: .
Průměr kol |
28" |
Barva |
černá |